onsdag 8. juli 2009

www.marieeik.blogg.no

Først og fremst må jeg si at jeg beklager at jeg ikke har giddet å blogge siden april, men jeg har rett og slett ikke giddet :) Så må jeg og si tusen takk til Marte som laget ny header til meg, heder og ære til deg kjære <3 Likte det godt og har hatt den her på denne bloggen, selvom jeg ikke har blogget. med en ny header lovet jeg og blogge igjen, men jeg klarte det rett og slett ikke. Så etter en stund fant jeg ut at jeg kunne prøve med helt ny blogg. Og det gjorde jeg. Den nye bloggen er www.marieeik.blogg.no har akkurat kommet i gang, men skal prøve å oppdatere dere så ofte som mulig, spessiellt til høsten, slik at de som reiser vekk fra vår flotte by kan få bli oppdatert med hva de går glipp av :D hehe.

Snakkes på den nye bloggen

- Marie

www.marieeik.blogg.no

Ingen kommentarer: