lørdag 18. april 2009

6 dager!!

Nedtellingen er i gang for fullt! Jeg gleder meg så sinsykt til å komme i gang med russetiden nå :D Merker at det nærmer seg nå! HVis jeg ser vekk i fra litt penge mangel, så er jeg så klar som jeg kn bli til russetiden. I går strøk meg og Charlotte strykemerker på russebuksen, alle klærne er i boks, for øyeblikket er mamma å handler inn nytt vanngevær og 8 store flasker med blandevann (begge deler er på tilbud denne uken!), og vors før travparken er i boks! :D Så jeg føler meg ganske godt forberedt :)

Gårsdagen gikk ikke bare til å stryke på russebuksen, men vi var også en tur å så hvordan det stod til med fire figthers sin russebil. Og der ble vi satt i arbeid med en gang. Vi ble stående å sy setetrekk på setene:P og det var ikke trekk som du bare trer over, nei det var stoff som ble klippet til, og sydd på i deler! Men jeg må si at russebilen deres begynner å bli ganske så nice nå :D

Resten av kvelden bestod av å jakte på is, lage pizza, kjøre på mamma og pappa, og se på film :) En ganske så grei fredag i grunn ^^





- Hva syns du om buksene våre?
Vi ble hvertfall ganske fornøyd med resultatet til slutt :D









- Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg liker boksene kjempe masse :D

Merete sa...

Buksene var døds kul.
Jeg gleder meg bare til dere er ferdig som russ jeg :-D Haha