tirsdag 24. mars 2009

Helgen :)

Helgen som var hadde jeg arbeidshelg, jobbet sent fredag og tidlig lørdag. Det var ikke noe særlig speisiellt som skjedde på jobb, var bare vanlige arbeidsdager. Lørdag etter jobb dro meg og Janne en liten tur til byn for å treffe Heidi og søsteren, Janne. Planen var å kjøpe gave til Marte, men grunnet mangel på penger måtte vi legge det på is, men slapp av Marte, du skal få gave :D må bare få lønningen inn på konto først ^^

Halv 6 tok jeg bussen til senteret og traff Mariann, før vi tok turen videre til Mariann, hvor vi skulle feire Marte :) Kvelden var kanske koselig, hvis du ser bortsett fra at noen ble litt for full, så det ble litt drama før vi kom oss til byn, men det er en annen historie.

Hos Mariann ble det nach, og jeg sov der til søndag. Som vanlig så endte jeg opp med den dårligste plassen! Jeg måtte sove på sofaen i stuen, helt alene. Og ikke nok med det, når jeg hadde sovnet, så var de så frekke at de tok dynen min!! Dårlig gjort! :( Jeg tror grunnen til at jeg alltid får de dårligste plassene, er det at jeg gir meg altfor lett. Og kanskje det at jeg sovner hvor som helst, og sover som oftest ganske tungt uansett :P hehe.

Søndag var Hanne og Asle på middagsbesøk, og vi spiste entrecot! nam :D Sesongens første hjemmekamp for brann var også på søndag :) Det var herlig å komme på stadion igjen, men synd de ikke vant. Ett poeng fikk de no hvertfall med seg, og det var stor forbedring fra forige kamp! ^^ Den fine nye banen var ikke så fin lengre etter kampen, da så det ut som om det hadde vært slektstreff for mulvarper! Daniel Nielsen gav virkelig alt for laget på søndag. Snakker om å blø for drakten :) Heldigvis er alt fint med han, og han er sansynligvis klar for kamp 5.april mot Rosenborg :D En kamp vi satser på å vinne! :D

Noen som har tenkt seg på Rosenborg kampen? :)

- Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

imponerende innlegg, du sjokkerer..

:D , og banen var jo fin, var bare noen som hadde holdt på med litt jordbruk, litt pløying å slikt..eller kanskje golf?
Nei , hvertfall reine slagmarken!
Og jaa? vi vinner over RBK.. !

Marie sa...

jeg har skjerpet meg med bloggingen nå :D for din del ^^

Ja, men de kan ikke ha vært flink i golf! haha.

RBK må de bare vinne over :D