fredag 20. mars 2009

Russetiden nærmer seg!! :D

Gjett om jeg gleder meg da! i går tok jeg min første russeknute, næmlig å bade før første april! En gjeng med russ fra skolen hoppet i Vågen i lunsjen^^ Det var faktisk ikke så gale som jeg hadde trodd. Det var forfriskende og herlig! Solen strålte, så jeg fikk litt sommerfølelse og :) Vi ble knipset av en dame som sendte bilde inn til ba, så vi havnet på nettet og :P http://www.ba.no/nyheter/vaeret/article4207269.ece for de som vil se :)

Russetiden er bare en måneds tid unna, og jeg gleder meg så synsykt til å komme i gang med russefeiringen for fullt, og til å ta flere russeknuter! :D De fleste russeklærne er i boks, venter bare på noen klær som jeg måtte bytte størrelse på :)

Hvis du vil vite hvordan 7 jenter fra Bergen feirer russetiden sin, så kan du gå inn på http://www.arvelos09.blogspot.com/ Der skal vi prøve så godt vi kan å oppdatere dere om hvilke russeknuter vi tar, arrangementer osv.


Slik ser russekortet mitt ut :D Hva syns du?

- Marie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syns det er veldig søt <3

Therese sa...

Yess, russetide e ikkje longt vekke! =D eg og gler meg so kanon =P

Marie sa...

Ja, det skal bli en herlig tid :D
Takk charlotte <3