torsdag 16. april 2009

Jeg tok ferie :p














Ja, nå er påskeferien over så er vell tid for litt blogging igjen :p Når det er ferie, så er det ferie, da tar jeg meg fri fra alt, og får rett og slett ikke tid til å blogge, eller så er det det at jeg glemmer det. hehe.

I påskeferien har jeg slappet av, og det har rett og slett vært herlig! tror jeg har våknet før klokken 10 nesten alle dagen, Sykt :O skolen har begynt igjen, men det har vært to korte dager. Onsdag begynte jeg 10 og var ferdig halv 2, og i dag begynte jeg 12 og var ferdig 4. I morgen har vi fri, så jeg er egentlig litt i feriemodus enda :p

Nå er det faktisk bare 1 uke igjen til russetiden starter! Gleder meg så utrolig mye! Det hele starter med innvielse på travparken fredag 24. april, og lørdag følger dåpen for bjørgvin russen :D blir arti å se hva de har funnet på som luenavn på meg :) I morgen er det tid for å stryke på diverse på russebuksen, og når det er ordnet er jeg helt klar for at russetiden kan starte :D Bring it on baby! ;D

- Marie

Ingen kommentarer: