onsdag 1. april 2009

Særemne... NEVER AGAIN!















Endelig er jeg ferdig med særemne! Har jobbet med det i flere dager i strekk nå! Særemne, særemne og atter særemne! Det endte til slutt på 5 349 ord. Jeg er nok selv skyld i at jeg hadde så mye å gjøre nå på slutten, hadde jeg brukt tiden bedre, så hadde jeg nok vært tidligere ferdig og sluppet å stresse. Men jeg blir så utrolig lite motivert når vi ikke får velge oppgave fritt, istede må vi velge blant noen bestemte oppgaver. Og ikke nok med det, særemnet skal være på et visst anntall sider. 1 forside, 1 innholdsside,1 side forord,1 side biografi om hver av forfatterne (4stk), 1 side bokreferat om hver av bøkene (4stk), 5 sider analyse, 1 side sluttord, og en side kilder. Og om det blir mer enn det som står, så må vi ha en grunn for at det ble lengre. Så for å si det mildt, læreren vår liker å ha det på sin måte! :p

Oppgaven jeg valgte het populære ungdoms bøker og jeg måtte lese Døden på Oslo S., Falne Engler, Kabalmysteriet og Herman. Helt greie bøker, men ikke helt for meg noen av de :p

Nå er jeg drit happy for å være ferdig med særemne, og gleder meg så utrolig til ferien! Da skal jeg slappe av så mye jeg kan :D først på sotra med Janne, så i førde med Charlotte :D Herlig! Og nå er det faktisk bare 3 uker og 3 dager til russetiden starter for fullt!

- Marie

2 kommentarer:

charlotte sa...

er letter over at seræremne er unna fjort no gleder meg til førde :D

Marie sa...

Ja, samme her! :D